سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

آرشیو اردیبهشت ماه 1399

سئو چيست و چرا مهم است؟

سئو فني چيست؟ بهترين تمرينات براي رتبه هاي بالاتر (و يك ليست چك)

۹۳ بازديد

سئو فني چيست؟ بهترين تمرينات براي رتبه هاي بالاتر

سئو فني يك گام بسيار مهم در كل فرايند سئو است. اگر در سئوي فني شما مشكلي وجود داشته باشد ، احتمالاً تلاشهاي سئو شما نتايج مورد انتظار را ايجاد نمي كند. بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه شما مي دانيد SEO فني چيست و چگونه مي توانيد آن را به درستي دريافت كنيد بسيار مهم است. خبر خوب اين است كهبعد از انجام يك بررسي فني SEO از وب سايت خود و رفع هرگونه مشكلات احتمالي ، مجبور نخواهيد شد دوباره با آن برخورد كنيد. در اين پست خواهيد آموخت كه SEO فني چيست ، بهترين راهكارها براي دنبال كردن و نحوه انجام مميزي فني وب سايت شما با استفاده از ليست چك فني SEO ما چيست.

سئو فني چيست؟

بهترين تكنيك هاي SEO فهرست فني جستجوگرها سئو فني چيست؟ سئو فني به فرايند بهينه سازي وب سايت شما براي مرحله خزيدن و نمايه سازي اشاره دارد. با استفاده از سئو فني ، مي توانيد بدون هيچ مشكلي به موتورهاي جستجوگر دسترسي ، خزيدن ، تفسير و فهرست بندي وب سايت خود كمك كنيد. "فني" ناميده مي شود زيرا هيچ ارتباطي با محتواي واقعي وب سايت و يا تبليغ وب سايت ندارد. هدف اصلي SEO فني بهينه سازي زيرساخت هاي يك وب سايت است. براي درك اينكه معناي واقعي SEO فني چيست ، اجازه دهيد با برخي اصطلاحات اساسي شروع كنيم.

سئو چيست؟ اول ، بياييد بفهميم SEO چيست؟

ساده ترين تعريف اين است كه SEO فرايند بهينه سازي وب سايت شما براي موتورهاي جستجو است. بهينه سازي در زمينه سئو به معناي: اطمينان از اينكه موتورهاي جستجو بدون هيچ مشكلي مي توانند به وب سايت شما دسترسي پيدا كرده و نمايه سازي كنند داشتن محتواي باكيفيت كه با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد دادن موتورهاي جستجوگر سيگنالهاي مناسب را براي فهم ساختار وب سايت شما خزنده مي كند به عنكبوتهاي موتور جستجو كمك مي كند تا معني (زمينه) محتواي شما را بفهمند. ارائه دلايل الگوريتم هاي موتور جستجو براي اعتماد به وب سايت شما و رتبه بالاتر از ساير وب سايت ها. هنگامي كه همه موارد فوق را به درستي انجام داديد ، وب سايت شما دوستانه SEO و نامزد حضور در SERPS براي بسياري از جستجوها (مربوط به محتواي شما) خواهد بود.

چگونه SEO را شروع مي كنيد؟

اگر مقاله قبلي من در مورد نحوه كار موتورهاي جستجو را خوانده ايد ، بايد بدانيد اولين قدم كه توسط موتورهاي جستجو مدتها قبل از پاسخ دادن به يك جستجوي جستجو برداشته شده است ، روند خزيدن و نمايه سازي است. در طي اين فرآيند ، موتورهاي جستجو به دنبال صفحات وب عمومي هستند تا بتوانند به فهرست خود اضافه كنند. آنها اين صفحات را در پايگاه داده خود كشف ، مطالعه و سازماندهي مي كنند تا بعداً توسط الگوريتم هاي آنها به آنها دسترسي پيدا كنند تا پاسخ هاي دقيقي به نمايش داده شدگان توسط كاربران وارد كنند. براي به دست آوردن كل تصوير ، به نمودار زير نگاه كنيد كه ستون سه اصلي سئو را نشان مي دهد: SEO فني ، SEO در صفحه و سئو خارج از صفحه. SEO On-Page به محتوا مربوط مي شود و اينكه چگونه مي توانيد آن را با آنچه كاربر جستجو مي كند و SEO خارج از صفحه (همچنين با عنوان لينك سازي شناخته مي شود) بيشتر مرتبط كنيد ، روند دريافت ذكر (پيوندها) از وب سايت هاي ديگر براي افزايش اعتماد در طي مراحل رتبه بنديهمانطور كه در نمودار بالا مشاهده مي كنيد ، هيچ مرز مشخصي بين سئو فني ، درون صفحه اي و خارج از صفحه وجود ندارد زيرا همه آنها بايد براي يك وب سايت كاملاً بهينه همكاري كنند. بهترين تكنيك هاي SEO اكنون كه مشخص شد SEO فني چيست ، بگذاريد ببينيم بهترين راهكارها براي دنبال كردن چيست.

مي توانيد از ليست زير براي انجام حسابرسي فني SEO خود استفاده كنيد.

دامنه ترجيحي را مشخص كنيد

Robots.txt را بهينه كنيد

ساختار URL خود را بهينه كنيد

پيمايش و ساختار سايت منوهاي Breadcrumb نشانه گذاري داده هاي ساخت يافته را پياده سازي كنيد

URL هاي متعارف صفحه 404 را بهينه كنيد

بهينه سازي نقشه سايت XML SSL و HTTPS

سرعت وب سايت دوستي با موبايل صفحات شتاب موبايل (AMP) وب سايت هاي صفحه و چند زبانه سايت خود را با ابزارهاي وب مستر ثبت كنيد.

دامنه ترجيحي را مشخص كنيد

هنگام راه اندازي وب سايت يا وبلاگ خود ، بايد دامنه مورد نظر خود را مشخص كنيد.

با اين كار شما به موتورهاي جستجو دستور مي دهيد كه دامنه مورد نظر خود را در طول مدت وب سايت خود استفاده كنيد. بياييد ببينيم چرا شما بايد اين كار را انجام دهيد. يك وب سايت به طور پيش فرض با www و بدون www در مقابل نام دامنه قابل دسترسي است. به عنوان مثال ، اگر دامنه شما shembull.com باشد ، مي توانيد به وب سايت شما از طريق http://www.example.com و http://example.com (يعني بدون وب سايت) دسترسي پيدا كنيد. در حالي كه اين براي كاربران مناسب است ، براي موتورهاي جستجو گيج كننده است زيرا آنها اين دو وب سايت مختلف را در نظر مي گيرند.

اين بدان معناست كه ممكن است با مشكلات نمايه سازي ، مشكلات تكراري در محتوا و از بين رفتن رتبه صفحه روبرو شويد. براي حل اين مشكل ، شما بايد دامنه مورد نظر خود را تنظيم كرده و موتورهاي جستجو را در مورد انتخاب خود مطلع كنيد. www يا نه www؟ يكي از سؤالاتي كه بسياري از افراد دارند اين است كه آيا از www در مقابل دامنه خود استفاده مي كنيم يا با نسخه غير www مي رويم. هيچ فايده اي براي انتخاب قالب براي ديگري ندارد ، اين موضوع ترجيح شخصي است. من ترجيح مي دهم كه www در مقابل دامنه هاي من داشته باشم زيرا به نظر من طبيعي تر است اما اگر تصميم بگيريد كه با نسخه http برويد ، هيچ مشكلي نيست.

نكته مهم اين است كه موتورهاي جستجو را در مورد تصميم خود آگاه سازيد و در طول مدت وب سايت خود سازگار باشيد. در صورت تغيير نظر ، مي توانيد از 301 تغيير مسير استفاده كنيد تا بين فرمت هاي مختلف جابجا شويد ، اما اين توصيه نمي شود زيرا هميشه خطر ايجاد مهاجرت دامنه وجود دارد. نحوه تنظيم دامنه مورد نظر خود در گذشته ، تنظيم مشخص كردن دامنه مورد نظر شما در كنسول جستجوي Google موجود بود ، اما Google تصميم گرفت اين گزينه را حذف كند و به URL هاي متعارف اعتماد كند. براي اطلاعات بيشتر در مورد URL هاي كانوني و نحوه استفاده از آنها براي كمك به موتورهاي جستجو در درك دامنه مورد نظر خود ، اين راهنما را بخوانيد.

Robots.txt خود را بهينه كنيد
پس از انجام تنظيم دامنه مورد نظر خود ، مرحله بعدي بررسي و بهينه سازي پرونده robots.txt شما
 خواهد بود.

robots.txt چيست؟

Robots.txt يك پرونده متني است كه در فهرست اصلي وب سايت شما قرار دارد و به موتورهاي
 جستجو
 دستورالعمل مي دهد كه در كدام صفحه از وب سايت شما مي توانند خزنده و به فهرست آنها اضافه 
كنند.

قالب اين پرونده بسيار ساده است و در بيشتر موارد ، لازم نيست تغييراتي در آن ايجاد كنيد.
 


بازاريابي محتوا چيست؟

۹۷ بازديد

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا فرايند ايجاد محتواي ارزشمند و مرتبط براي جذب ، دستيابي و جذب مخاطبان شماست. خريداران و مشتريان امروز بيش از هر زمان ديگري با پيام هاي بازاريابي غرق شده اند - بيش از 2900 دلار در روز ، برآورد هاي فعلي. اين يك محيط كمبود توجه را ايجاد مي كند و بازاريابان را به چالش مي كشد كه وظيفه توليد محتواي جذاب را دارند كه در استاتيك گم نمي شوند.

يك استراتژي بازاريابي مناسب و خلاق ، تجارت شما را در موقعيت يك رهبر فكري قرار مي دهد و در هنگام اطلاع رساني و آموزش خريداران ، ترجيح برند را مي سازد. تهيه مطالب مفيد و سرگرم كننده مي تواند پيوند محكمي بين برند شما و مشتريان ايجاد كند كه با گذشت زمان به رشد و تقويت خود ادامه مي دهد.

به طور سنتي ، بازاريابان مجبور شده اند از طريق تبليغات در وب سايت ها ، غرفه ها در نمايشگاه ها يا ايميل هايي كه به ليست هاي شخص ثالث فرستاده مي شوند ، از رسانه هاي ديگر افراد "توجه كنند". به عنوان مثال ، وقتي يك مارك براي تبليغ Super Bowl ميليون ها دلار پول پرداخت مي كند ، توجهاتي را كه شبكه هاي تلويزيوني ايجاد كرده اند ، كرايه مي كنند.

از طرف ديگر بازاريابي محتوا به بازاريابان اين امكان را مي دهد كه با ايجاد مخاطبان خاص خود و ايجاد توجه خودشان ، به ناشران تبديل شوند. بازاريابان با ايجاد و توزيع محتوايي كه خريداران از آن سودمند مي دانند ، با برقراري رابطه اعتماد با مصرف كنندگان در هنگام حركت از طريق قيف فروش ، آگاهي و ترجيح برند خود را افزايش مي دهند.

علاوه بر اين ، بازاريابي محتوا نسبت به برخي ديگر استراتژي كم هزينه تري محسوب مي شود. اين مي تواند كمي كندتر شروع كند در حالي كه كتابخانه محتواي شما رشد مي كند و به مخاطبان بيشتري مي رسد.امروزه ، 41٪ از بازاريابان B2B بر محتويات مرتبط با سفر خريد مشتري تمركز مي كنند ، اما بسياري از مشاغل نتوانند محتواي شخصي سازي شده اي را كه به هر مرحله از چرخه خريد اختصاص داده شده است توليد كنند. پيام رساني شخصي فقط به معناي هدف قرار دادن با معيارهاي جمعيتي يا فيلمبرداري نيست ، بلكه به معناي توليد محتوا مناسب است كه براي هر مرحله از سفر خريدار مناسب است.

85 درصد از مصرف كنندگان به راه حلهايي اعتماد مي كنند كه زمان لازم را براي طي كردن آنها در مسيرهاي مختلف به سمت تصميم گيري مي گيرند و نه فقط تلاش براي انجام آن انتخاب براي آنها. اين نوع محتوا به مصرف كنندگان نشان مي دهد كه شما توانايي ارزيابي و تصميم گيري را براي خودشان مي دانيد و براي آنها ارزش قائل هستيد. "بازاريابان محتواي موفق همه مراحل سفر خريدار را آغاز كردند - از آغاز تا پايان. بيشتر مارك ها در قسمت قيف به شدت جدي وزن دارند. آنها فرصت هاي عظيمي را براي ديدار با مشتريان جديد در نقطه نياز از دست مي دهند.

مشكلات رايجي كه بازاريابي محتوا مي تواند حل كند بازاريابي محتوا يك رويكرد كاملاً منحصر به فرد براي تعامل با مشتريان بالقوه است كه برخي از بزرگترين نقاط درد امروز ، به ويژه در فضاي ديجيتال را دور مي زند. مشكل: من نياز به افزايش حجم جستجوي ارگانيك خود دارم. اگر نتوانند شما را پيدا كنند مخاطبان شما نمي توانند از شما خريد كنند ، و امروز تا 93٪ چرخه خريد از موتور جستجو شروع مي شود.

علاوه بر اين ، طبق Kuno Creative ، 51٪ از مصرف محتوا از جستجوي ارگانيك ناشي مي شود ، بنابراين بازاريابي محتوا راهي عالي براي ايجاد آگاهي ارگانيك است. هنگامي كه محتواي ارزشمند شما به شدت در موتورهاي جستجو قرار مي گيرد ، يا در شبكه هاي اجتماعي به طور گسترده اي به اشتراك گذاشته مي شود ، بدون هيچ هزينه اي آگاهي از برند را مي سازيد ، و از آنجا كه محتواي شما فقط در صورت مرتبط بودن به اشتراك گذاشته مي شود ، مخاطبان شما كمتر تمايل به تنظيم آن ندارند.

مشكل: من نياز به ايجاد اولويت تجاري دارم. مشاركت در بازاريابي محتوا با تبديل كردن شما به منبع اطلاعاتي و آموزشي قابل اعتماد ، از طريق رهبري فكر ايجاد مي كند. همچنين مي توانيد اولويت هايي را از طريق روابط ايجاد كنيد ، هر زمان كه محتواي شما سرگرم شود يا به خريداران شما كمك كند تقويت مي شود. مردم به احتمال زياد از شركتهايي كه با آنها رابطه دارند خريداري مي كنند.

مشكل: من يك برنامه بازاريابي محتوا دارم ، اما مشتريان من را به خود جذب نمي كند. بازاريابي محتوا بايد به مشتريان شما كمك كند ، نه به آنها بفروشيد. وقتي آزادانه به مخاطبان خود چيزي ارزشمند بدهيد كه آنها مايل به پرداخت آن باشند ، به شما اعتماد مي كنيد ، كه در نهايت ، قدرتمندترين ابزار فروش شما است.

مشكل: در حالي كه هزينه هاي خود را كم مي كنم بايد به مشتريان بيشتري دسترسي پيدا كنم. طبق تحقيقات Forrester ، امروزه مشتريان بي اعتماد و بازاريابي خشمگينانه را متوقف مي كنند و آنها را متوقف مي كنند. تعامل با بازاريابي محتوا بايد بخشي از گفتگوي طبيعي با مشتريان فعلي و بالقوه باشد ، به علايق و رفتارهاي آنها مرتبط باشد و با گذشت زمان داستاني مستمر بسازد. بازاريابي محتوا براي مدت زمان بسيار طولاني سود سهام را پرداخت مي كند و با ساخت كتابخانه محتواي خود ، اين اثر چند برابر مي شود.

مشكل: من مطمئن نيستم كه چگونه مي توانم بازده سرمايه گذاري (ROI) كمپين بازاريابي محتواي خود را نشان دهم. به طور كلي ، بازاريابي محتوا مي تواند به افزايش ترافيك وب ، پشتيباني از صلاحيت سرب (به ويژه هنگامي كه محتوا به صورت مرحله اي توليد مي شود) كمك كند ، و در نهايت ، منجر به تبديل به فروش شود.

مؤلفه هاي بازاريابي محتوا بازاريابي محتوا مي تواند اشكال مختلفي به خود بگيرد و براي انجام درست آن ، بايد تعيين كنيد كه چه نوع محتوا را خريداران بالقوه خود ترجيح مي دهند از آن استفاده كنند. پست هاي وبلاگ استراتژي بازاريابي محتواي خود را در برنامه يا استراتژي وبلاگ خود تقطير كنيد. وبلاگ شركت مي تواند و بايد مورد استفاده قرار گيرد تا به تبليغ متون ديگر بپردازد ، اين به شما كمك مي كند تا ارسال ها در يك برنامه ثابت حفظ شود.

اگر عضو تيم بازاريابي نداريد كه با بهينه سازي موتور جستجو (SEO) آشنا باشد ، اين منطقه جايي است كه ممكن است بخواهيد با يك حرفه اي مشورت كنيد. كتابهاي الكترونيكي محتواي كتاب بايد به نوعي از ساختار روايت پيروي كند و از طراحي بصري خوب و خوبي بهره ببرد. هدف كتاب الكترونيكي آموزش است ، اما مهم است كه زبان را با صداي نام تجاري خود سازگار نگه داريد.

فيلم ترفند استفاده موثر از فيلم به عنوان بخشي از يك استراتژي محتوا ، نگه داشتن آن تا حد امكان بي موقع است تا مجبور نشويد به طور مداوم وقت و هزينه خود را صرف ايجاد بيشتر كنيد. همچنين مي توانيد از محتواي ويديويي با كيفيت بالا براي نشان دادن نام تجاري خود در مخاطبان بزرگ و فعال YouTube استفاده كنيد. اينفوگرافيك تا حد امكان از متن كمتري استفاده كنيد و اجازه دهيد تصاوير داستان را بيان كنند. اگر يك هنرمند گرافيك قاتل در خانه نداريد ، يك مترجم آزاد با استعداد پيدا كنيد كه مي تواند چيزي زيبا و آموزنده جلوه دهد.

ورق هاي تقلب. حداكثر دو يا سه صفحه كوتاه هستند. اين بدان معناست كه فضاي زيادي براي تصاوير بزرگ وجود نخواهد داشت ، بنابراين مي خواهيد از قالب بندي متن استفاده كنيد تا اسكن سريع يك خواننده براي آنها آسان شود. براي يادگيري عميق تر به منابع ديگر پيوند يا اشاره كنيد. كتاب هاي كاري و قالب ها. اين منابع روشهاي خوبي براي نگه داشتن نام تجاري شما در مقابل خريداران و در عين حال اطلاع رساني است. آنها بايد براي چاپ طراحي شده و تا حد ممكن تعامل و عملي ساخته شوند. مقالات و گزارش هاي سفيد. اين مطالب به دليل كتاب الكترونيكي شبيه به كتاب الكترونيكي هستند ، اما مقالات و گزارش هاي سفيد معمولاً از نظر گرافيكي كمتر طراحي شده و از زباني استفاده مي كنند كه كمي حرفه اي تر است.

آنها همچنين مي توانند فرصت هايي را براي همكاري با سازمانهاي ديگر ايجاد كنند. عرشه هاي كشويي دكمه هاي اسلايد يك قالب عالي براي تجزيه ايده هاي پيچيده در مراحل ساده يا قطعات كوچك نيش خورده است.

اسلايدها را ساده نگه داريد: در كل از متن حداقل با يك فونت و گرافيك بزرگ استفاده كنيد. مطالعات موردي مطالعات موردي را با اعداد واقعي و داستانهاي كامل بسازيد. اين كمك مي كند تا محتوا بر ارزش و نتايج متمركز شود ، نه بر روي مارك. نسخه ي نمايشي در اينجاست كه يك ارزيابي رايگان ، ارزيابي يا كارآزمايي به خوبي انجام مي شود تا گفتگو را شروع كند و به طور كامل به علاقه مندان خود منجر شود. اگر محصولي مبتني بر تجارت الكترونيكي داريد ، مي توانيد در زمان انجام معامله از كد تخفيف استفاده كنيد تا در هنگام خريد اقدام به ايجاد فوريت كنيد. ك

انال هاي توزيع. متعلق به شما: به اشتراك گذاشتن محتواي خود در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود مارك - مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn يا Pinterest a فرصتي سريع ، قابل تنظيم و رايگان براي ارتباط با مخاطبان هدف شما است.

ارگانيك: با استفاده از بهترين شيوه هاي SEO در محتواي شما ، به ايجاد يك ظاهر خوب با Google كمك مي كنيد و وب سايت خود را در ليست رتبه بندي ها بالا مي بريد. قدرت يك استراتژي بازاريابي مناسب براي ارائه اطلاعات و پاسخ هايي است كه مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند ، بنابراين مطمئن شويد كه آنها مي توانند آن را پيدا كنند. پرداخت شده: بيشتر شبكه هاي اجتماعي اجازه مي دهند نوعي از تبليغات پولي مانند محتواي حمايت مالي ، پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) ، بازاريابي موتورهاي جستجو (SEM) ، نمايش و بازخواني استفاده كنيد. مطابقت با مشخصات جمعيتي شبكه با مشخصات برند شما به شما كمك مي كند تعيين كنيد كه در كجا سرمايه گذاري كنيد. درآمد: اين با ارزش ترين ، اما سخت ترين ايجاد است. كسب درآمد از رسانه هاي اجتماعي هنگامي اتفاق مي افتد كه مخاطب شما تصميم بگيرد محتواي شما را با شبكه آنها به اشتراك بگذارد.

https://www.marketo.com/content-marketing/

لينك دهنده (و چگونه آنها كار مي كنند) چيست؟

۹۲ بازديد

 

 لينك دهنده (و چگونه آنها كار مي كنند) چيست؟

 

هنگامي كه يك وب سايت خارجي به شما پيوند مي زند ، "بك لينك" ايجاد مي شود. به همين دليل برخي افراد از آنها به عنوان "بك لينكهاي خارجي" يا "پيوندهاي ورودي" ياد مي كنند. در اينجا چگونه به نظر مي رسد در عمل:what are backlinksاين پيوندها بخش بزرگي از پازل رتبه بندي هستند. اما قبل از اينكه وارد استراتژي ساخت و ساز پيوند سنگين شويم ... شما بايد مطمئن شويد كه سايت شما براي بك لينك آماده است.

چه موقع بايد بك لينك بسازيم بسياري از افراد قبل از ايجاد يك پايه محكم ، به دنبال دستيابي به لينك هستند. آنچه بايد بدانيد اين است كه يك بنياد قوي (يك وب سايت بهينه سازي شده) باعث مي شود ساختمان پيوند شما مؤثر باشد. هنگامي كه پيوندهاي پشتي شما مؤثرتر است ، براي رسيدن به نتيجه دلخواه خود به تعداد افراد زيادي احتياج نداريد! اين در نهايت باعث صرفه جويي در وقت و هزينه شما مي شود. بنابراين ، آنچه شما نياز داريد قبل از پريدن به ساختمان پيوند پوشش دهيد:

1. رفع كليه مشكلات فني / UX مسائل فني مي تواند به تجربه كاربر (UX) صدمه بزند و UX با عملكرد سئو (يا عدم آن) ارتباط دارد. اين را به عنوان يك مرحله اساسي فرآيند مشاهده كنيد. به اين دليل است كه اگر در اين فرآيند سرعت بگيريد ، لينك هاي برگشتي به همان اندازه مؤثر نيستند. چه اتفاقي مي افتد كه بك لينك شما به اندازه مؤثر نباشد؟ شما بايد بيشتر بدست آوريد ، كه هزينه بيشتري براي شركت شما دارد. در اينجا برخي از موارد فني / UX موردنياز براي جستجو قرار گرفته است: سرعت بارگيري سايت (از صفحات بينش Google Page استفاده كنيد) دوستي با موبايل (از بررسي همراهانه Google استفاده كنيد) كپي كردن مطالب (از Siteliner استفاده كنيد) خطاهاي متعارف كپي كردن داده هاي META استفاده نادرست از بخشنامه ها (noindex ، nofollow و غيره)

2. ايجاد يك معماري قوي سايت ايجاد يك معماري سايت هوشمند تنها بهترين راه براي بدست آوردن بيشترين "بوق براي جنجال شما" در هنگام ايجاد ساختمان است. استراتژي معماري معماري سايت من استفاده از سيلوي معكوس است. به جاي تلاش براي به دست آوردن لينك هاي برگشتي به صفحات غير پيوندي (صفحه اصلي ، صفحات دسته بندي ، صفحات محصول و غيره) ، سيلوي معكوس ساخته شده است تا بتواند پيوندهايي را به صفحات پر محتوا بدست آورد. اينها ممكن است پست هاي بلاگ يا صفحات شخصي محور باشند.

3. دارايي هاي قابل اتصال ايجاد كنيد هر كمپين ايجاد پيوند مؤثر بايد با ايجاد دارايي هاي قابل پيوند آغاز شود. اول ، يك دارايي قابل پيوند چيست؟ دارايي قابل پيوند معمولاً يك پست يا صفحه وبلاگ است كه به صورت اطلاعاتي هدايت مي شود. به عنوان مثال ، اين پست وبلاگي كه هم اكنون مي خوانيد يك دارايي قابل پيوند است. اين طراحي شده است كه بتوانم صنعت من را آموزش داده و ارزش خود را اضافه كنم.

 منابع:

https://www.gotchseo.com/backlinks/

https://javadyasemi.ir/