چهارشنبه ۱۹ شهریور ۰۴

آرشیو خرداد ماه 1399

سئو چيست و چرا مهم است؟

اهميت توضيحات متا براي سئو

۷۹ بازديد

اهميت توضيحات متا براي سئو

توضيحات متا (گاهي اوقات به عنوان ويژگي يا برچسب توضيحات متا خوانده مي شود) يك عنصر HTML است كه محتواي صفحه شما را به سود كاربران و موتورهاي جستجو توصيف و خلاصه مي كند. در حالي كه داده هاي متا براي رتبه بندي سئو همانند گذشته مهم نيستند ، توضيحات متا هنوز هم در سئو در صفحه نقش مهمي دارند. در اين مقاله ياد خواهيد گرفت: "توصيف متا" به چه معناست ، همچنين نحوه مشاهده توضيحات متا سايت شما ، و چگونگي تأثير آن بر بازديد كنندگان. چرا توضيحات متا براي شما و براي رتبه بندي سئو شما مهم است. چگونه مي توان مقدار جستجوي واقعي را از توضيحات متا استخراج كرد

توضيحات متا چيست؟

توضيحات متا يك ويژگي در برچسب هاي متا شماست كه به توصيف صفحه شما كمك مي كند. اين قطعه متن ممكن است در نتايج موتور جستجو تحت عنوان شما ظاهر شود ، اگرچه بعضي اوقات موتورهاي جستجو به جاي آن ، قطعه متن را از قسمت اصلي صفحه حذف مي كنند. مي توانيد توضيحات متا را در هر صفحه وب با كليك راست بر روي صفحه و انتخاب "منبع مشاهده" يا "منبع صفحه نمايش" انتخاب كنيد:View your page's meta description by right clicking and selecting

هنگامي كه كد صفحه را مشاهده مي كنيد ، احتمالاً برچسب توضيحات متا را مشاهده خواهيد كرد كه احتمالاً چيزي شبيه به اين خواهد بود:





اين اطلاعات چند هدف دارد كه يكي از آنها ارائه خدمت به عنوان قطعه متن در SERP در هنگام جستجوگرها يك جستجوي جستجو را انجام مي دهد كه صفحه شما براي آن رتبه بندي مي شود. توضيحات متا بايد به كاربران موتور جستجو توضيحات مختصري از آنچه در صورت كليك به سايت شما مي توانند پيدا كنند ، بدهد.

بنابراين جستجو براي "كلمات كليدي متا" در Google ممكن است يك ليست SERP مانند موارد زير را استخدام كند:
Meta description tags can be shown in response to searchers' queries, as pictured.
توضيحات متا چه مدت بايد طول بكشد؟
 Google اخيراً طول استاندارد را براي توصيف متا گسترش داده است. 
قبلاً توصيف متا به 160 كاراكتر يا طول كمتر توصيه مي شد.  از سال 2017 ، گوگل حداكثر 275 
كاراكتر را در SERP نشان مي دهد. بنابراين ، شما بايد برچسب هاي توضيحات متا خود را به 
حداكثر برسيد تا حداكثر 275 كاراكتر داشته باشيد.  چرا توضيحات متا اهميت دارند؟ برچسب هاي
 توضيحات متا مي توانند تأثير بسزايي در تلاشهاي بهينه سازي موتور جستجو داشته باشند.
 توضيحات متا يك مقدار اصلي دارد:  توضيحات متا شما به عنوان "متن آگهي ارگانيك" عمل مي كند. 
 اين بدان معني است كه هنگامي كه آگهي شما براي يك كلمه كليدي رتبه بندي مي شود ، 
Google و موتورهاي ديگر اغلب توضيحات متا را به عنوان خلاصه صفحه نشان مي دهند. 
 اين باعث مي شود توضيحات متا به عنوان متن تبليغ مهم باشد.  توضيحات قانع كننده متا اين قدرت 
را دارد كه نرخ كليك از نتايج جستجوي ارگانيك شما را افزايش دهد. اين بدان معناست كه بيشتر
 افرادي كه صفحه شما را در نتايج جستجو مشاهده مي كنند در واقع روي سايت شما كليك كرده 
و فرود مي آيند. اين بدان معناست كه ترافيك بيشتري براي شما ايجاد مي شود ، حتي اگر رتبه بندي
 شما همچنان باقي بماند.
چگونه مي توانم توضيحات متا بهتر بنويسم؟ بهترين روشها براي ايجاد توضيحات متا خوب مانند روشهايي براي نوشتن متن تبليغاتي عالي است:  از كلمات كليدي تحقيق شده و هدفمند در توضيحات متا استفاده كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه آنها نسبت به مطالب موجود در هر صفحه بيش از حد هستند. 
هرگز از همان توضيحات متا در كل سايت خود استفاده نكنيد. ارتباط فوايد و فوريت. كاربران را وادار كنند
 كه براي نشان دادن ارزش و جذابيت احساساتشان ، كليك كنند. براي راهنمايي بيشتر با
 برچسب هاي متا ، SEO و CTR ، اين منابع اضافي را بررسي كنيد:  بررسي كنيد كه مطمئن باشيد
 توضيحات متا شما با ابزار پيش نمايش SERP خيلي طولاني نيست راهنماي اصول SEO ما را بخوانيد 
ياد بگيريد كه چگونه CTR ارگانيك خود را بهينه كنيد.



اتوماسيون بازاريابي چيست: تعريف ، مزايا و موارد استفاده

۹۴ بازديد

اتوماسيون بازاريابي چيست؟

اتوماسيون بازاريابي براي بهبود نسبت كلي موفقيت در مبارزات بازاريابي بسيار مهم است زيرا مديريت فعاليت هاي مربوط به بازاريابي را انجام مي دهد. نرم افزار اتوماسيون به بازاريابان كمك مي كند تا سفر مشتري را درك كنند ، كارهاي تكراري را به صورت خودكار انجام دهند ، منجر به توليد صلاحيت شوند ، منجر به پرورش شوند و در نهايت آنها را به فروش تبديل كنند. بازار نرم افزار اتوماسيون بازاريابي از 3.3 ميليارد دلار در سال 2019 به 6.4 ميليارد دلار در سال 2024 تا سال 2024 رشد خواهد يافت و علاوه بر اين: 75٪ صاحبان مشاغل گفته اند كه در حال حاضر از اتوماسيون بازاريابي براي اجراي فعاليت هاي بازاريابي خود استفاده مي كنند:pasted image 0 31

91٪ از كاربران تصور مي كنند كه اتوماسيون بازاريابي براي موفقيت در تبليغات عمومي بازاريابي در هر كانال ارتباطي "اهميت حياتي" دارد. اتوماسيون بازاريابي يكي از چهار روش محبوب براي ايجاد تجربه هاي شخصي مشتري است. اتوماسيون بازاريابي باعث افزايش 14.5 درصدي بهره وري در فروش مي شود - و شركت هايي كه از اتوماسيون استفاده مي كنند ، به طور متوسط ​​12.2 درصد از كل هزينه هاي بازاريابي را كاهش مي دهند. بياييد در مورد تعريف اتوماسيون بازاريابي بحث كنيم و مزاياي مختلف آن را درك كنيم.

اتوماسيون بازاريابي چيست؟

اتوماسيون بازاريابي به استفاده از نرم افزار براي خودكارسازي تلاشهاي بازاريابي شما در چندين كانال مانند وب سايت ، رسانه هاي اجتماعي ، ايميل و ساير موارد اشاره دارد. اين نرم افزار بطور خودكار وظايف تكراري را كنترل مي كند كه باعث افزايش بهره وري مي شود و احتمال بروز خطاهاي انساني را كاهش مي دهد:

pasted image 0 33

اتوماسيون بازاريابي يك فناوري عالي است كه به برنامه ريزي استراتژي شما ، ايجاد محتواي مختلف ، مشتريان بخش ، توليد سرب ، پرورش سرب و تبديل آنها به فروش كمك مي كند.

 

اتوماسيون بازاريابي چگونه كار مي كند؟

بياييد درك كنيم كه اتوماسيون بازاريابي با يك مثال چگونه كار مي كند. فرض كنيد 10 بازديد كننده در فروشگاه تجارت الكترونيكي شما فرود آمده و خود را ثبت كنند. نرم افزار اتوماسيون مجموعه اي از ايميل ها را تأييد مي كند تا شناسه ايميل مشتريان را تأييد و از آنها استقبال كنيد. از ميان اين ده مشتري پنج نفر بعد از يك يا دو روز دوباره به فروشگاه تجارت الكترونيكي مراجعه مي كنند و محصولات خود را به سبد خريد خود اضافه مي كنند. با اين حال ، دو تا از آنها بدون خريد هر چيزي را ترك مي كنند. نرم افزار اتوماسيون مراقب رفتار مشتريان بوده و مجموعه هاي متفاوتي از ايميل را براي مشتريان مختلف ارسال مي كند ، مانند:

ايميلي حاوي پيشنهادات ويژه به پنج مشتري ارسال مي شود كه هرگز پس از ثبت نام به سايت مراجعه نكرده اند. يك ايميل سبد خريد رها شده به دو مشتري ارسال مي شود كه بخشي از آن را پرداخت كرده اند. ايميل تأييد سفارش و رديابي محصول به سه مشتري كه محصولات را از سايت خريداري كرده اند ارسال مي شود. اينگونه است كه نرم افزار اتوماسيون بازاريابي كار مي كند. اين سرب را مشخص مي كند ، آن را تغذيه مي كند و بدون نياز به هرگونه مداخله دستي ، فروش را به طور كامل مي بندد.