لينك دهنده (و چگونه آنها كار مي كنند) چيست؟
هنگامي كه يك وب سايت خارجي به شما پيوند مي زند ، "بك لينك" ايجاد مي شود. به همين دليل برخي افراد از آنها به عنوان "بك لينكهاي خارجي" يا "پيوندهاي ورودي" ياد مي كنند. در اينجا چگونه به نظر مي رسد در عمل:اين پيوندها بخش بزرگي از پازل رتبه بندي هستند. اما قبل از اينكه وارد استراتژي ساخت و ساز پيوند سنگين شويم ... شما بايد مطمئن شويد كه سايت شما براي بك لينك آماده است.
چه موقع بايد بك لينك بسازيم بسياري از افراد قبل از ايجاد يك پايه محكم ، به دنبال دستيابي به لينك هستند. آنچه بايد بدانيد اين است كه يك بنياد قوي (يك وب سايت بهينه سازي شده) باعث مي شود ساختمان پيوند شما مؤثر باشد. هنگامي كه پيوندهاي پشتي شما مؤثرتر است ، براي رسيدن به نتيجه دلخواه خود به تعداد افراد زيادي احتياج نداريد! اين در نهايت باعث صرفه جويي در وقت و هزينه شما مي شود. بنابراين ، آنچه شما نياز داريد قبل از پريدن به ساختمان پيوند پوشش دهيد:
1. رفع كليه مشكلات فني / UX مسائل فني مي تواند به تجربه كاربر (UX) صدمه بزند و UX با عملكرد سئو (يا عدم آن) ارتباط دارد. اين را به عنوان يك مرحله اساسي فرآيند مشاهده كنيد. به اين دليل است كه اگر در اين فرآيند سرعت بگيريد ، لينك هاي برگشتي به همان اندازه مؤثر نيستند. چه اتفاقي مي افتد كه بك لينك شما به اندازه مؤثر نباشد؟ شما بايد بيشتر بدست آوريد ، كه هزينه بيشتري براي شركت شما دارد. در اينجا برخي از موارد فني / UX موردنياز براي جستجو قرار گرفته است: سرعت بارگيري سايت (از صفحات بينش Google Page استفاده كنيد) دوستي با موبايل (از بررسي همراهانه Google استفاده كنيد) كپي كردن مطالب (از Siteliner استفاده كنيد) خطاهاي متعارف كپي كردن داده هاي META استفاده نادرست از بخشنامه ها (noindex ، nofollow و غيره)
2. ايجاد يك معماري قوي سايت ايجاد يك معماري سايت هوشمند تنها بهترين راه براي بدست آوردن بيشترين "بوق براي جنجال شما" در هنگام ايجاد ساختمان است. استراتژي معماري معماري سايت من استفاده از سيلوي معكوس است. به جاي تلاش براي به دست آوردن لينك هاي برگشتي به صفحات غير پيوندي (صفحه اصلي ، صفحات دسته بندي ، صفحات محصول و غيره) ، سيلوي معكوس ساخته شده است تا بتواند پيوندهايي را به صفحات پر محتوا بدست آورد. اينها ممكن است پست هاي بلاگ يا صفحات شخصي محور باشند.
3. دارايي هاي قابل اتصال ايجاد كنيد هر كمپين ايجاد پيوند مؤثر بايد با ايجاد دارايي هاي قابل پيوند آغاز شود. اول ، يك دارايي قابل پيوند چيست؟ دارايي قابل پيوند معمولاً يك پست يا صفحه وبلاگ است كه به صورت اطلاعاتي هدايت مي شود. به عنوان مثال ، اين پست وبلاگي كه هم اكنون مي خوانيد يك دارايي قابل پيوند است. اين طراحي شده است كه بتوانم صنعت من را آموزش داده و ارزش خود را اضافه كنم.
منابع: